Feje tetejére állt a világ, és ezekben az időkben az egészség került előtérbe. A legfontosabb dolog amit megtehetsz, hogy otthon maradsz, #segítünk . Ügyfélszolgálatunk segítségével összeszedtük a leggyakrabban felmerülő kérdésekre a választ amelyekkel a kialakult helyzetre vonatkozólag kerestek meg Bennünket.
1. Lejár a bónuszom és nem szeretném az otthonomat elhagyni.
Érdemes figyelni a postafiókodat, mert kollégáink folyamatosan dolgoznak a partnereinkkel a beváltási határidők kitolásáról. Erről minden érintettnek külön tájékoztatást küldünk e-mail formájában ( érdemes ellenőrizni a Spam és Promóciók fület is). A meghosszabbított ajánlatot ellenőrizheted Te is, ha belépsz felhasználói fiókodba és az ajánlat beváltási határidejét megnézed a Vásárlásaim menüpontban.

2. Szeretnék elállni a vásárlástól a kialakult helyzet miatt.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől, mely határidőt a Skoopy 21 napra hosszabbítja meg a Szolgáltatások és Utazási szolgáltatásokkal kapcsolatos bónuszok megvásárlása esetében. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.
3. Több, mint 21 napja vásároltam a bónuszom, de szeretnék elállni
21 napon túl sajnos nincs lehetőség az elállásra. Amennyiben Hűségprogramunkban részt veszel, abban az esetben fokozattól függően van lehetőséged visszaigényelni Brigád egyenlegben az összeget az ajánlat lejártát követően.
Az Ügyfélszolgálat kérése:
Kérünk benneteket, hogy legyetek megértéssel és türelemmel a másikkal szemben. Megértjük, hogy tudni szeretnéd a kérdéseidre a válaszokat, de ha már írtál az ügyfélszolgálatunknak, kérünk, ne ismételd meg. Az ismételt kérések feltorlódása miatt a válaszadási időnk lassul és ezért a ténylegesen hasznos információk később érkezhetnek meg, mint általában.
Szeretnénk segíteni, hogy könnyebb legyen vigyázni szeretteidre és magadra is.
#maradjotthon #legyeljofej #viseljmaszkot
4. Hol tudom megnézni, hogy szerepelek-e a Hűségprogramban?
A hűségprogram fokozatodat ellenőrizheted, amennyiben belépsz felhasználói fiókodba és a Hűségprogram menübe lépsz. Az oldal megmutatja neked aktuális fokozatodat és a Brigád egyenleg visszatérítés feltételeit is.
5. Utazás foglalásom van, de nem tudunk elmenni a kialakult helyzet miatt, szeretném visszakapni a bónuszom árát
Amennyiben már felvetted a kapcsolatot az utazás szolgáltatójával vagy voucherre váltottad a bónuszod, úgy a szolgáltatás nyújtását a Partner megkezdte. Ebben az esetben arra kérünk, elsődlegesen a Partnerünkhöz fordulj, aki a szolgáltatást nyújtja. Mivel a szolgáltatást megkezdte, így az esetleges visszatérítéshez a Partner engedélyére van szükségünk levél formájában. Amennyiben megkaptad a partnertől a választ, küld el nekünk a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre.
Amennyiben még nem vetted fel a kapcsolatot egyáltalán a szolgáltatóval időpont egyeztetés céljából és nem váltottad voucherre a bónuszodat, akkor kérünk a 3. és 4. pont ellenőrzését követően vedd fel velünk a kapcsolatot a help@bonuszbrigad.hu e-mail címen, bónuszkódod megadásával.
6. Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?
A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon, ha az ajánlatra keresel, szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.